مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-11اقتصادي

افزایش 25 درصدی ظرفیت پذیرش سالمندان در گلستان


معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی گلستان با اشاره به افتتاح یک مرکز جدید نگهداری سالمندان در استان گفت: پذیرش سالمندان در گلستان 25 درصد افزایش یافت.

- حمید دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: مرکز شبانه روزی آموزشی و توانبخشی سالمندان با ظرفیت 50 نفر طی دهه فجر در گلستان افتتاح شد.

دهقان توضیح داد: دو مرکز نگهداری سالمندان با ظرفیت 190 نفر در استان مشغول فعالیت بود که با افتتاح این مرکز، ظرفیت به 240 نفر افزایش یافت.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی گلستان بیان کرد: از این تعداد 180 نفر به صورت یارانه ای و مابقی به صورت آزاد پذیرش می شوند.

وی اضافه کرد: همچنین مرکز شبانه روزی آموزشی و توانبخشی بیماران روان مزمن در شهرستان علی آباد با ظرفیت 60 نفر به بهره برداری رسید.

دهقان توضیح داد: سه مرکز شبانه روزی آموزشی و توانبخشی بیماران دارای اختلال اعصاب و روان در استان به ظرفیت 230 نفر فعال بوده که از این تعداد 200 نفر به صورت یارانه ای و مابقی آزاد پذیرش می شوند.

وی همچنین از افتتاح خانه حمایتی آموزشی و توانبخشی افراد دارای معلولیت ذهنی پسران بالای 14 سال به ظرفیت 10 نفر در شهرستان گرگان خبرداد.

دهقان گفت: در استان گلستان 11 مرکز شبانه روزی آموزشی و توانبخشی افراد دارای معلولیت ذهنی با ظرفیت اسمی 547 نفر در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی ظرفیت پذیرش سالمندان در گلستان

افزایش 25 درصدی ظرفیت پذیرش سالمندان در گلستان