مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 05:302021-02-11اقتصادي

تخلف شهرداری ساری در زمینه واگذاری جایگاه سی ان جی به پیمانکار


مدیرشرکت ملی پخش و فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: شهرداری در واگذاری جایگاه سی ان جی به بخش خصوصی تخلف کرده است و برای راه اندازی دو جایگاه سی ان جی با همه مسؤولان استانی و شهرستانی مکاتبه کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، یکی از شعارهای جدی مسؤولان شهری جلب رضایت مندی مردمی است.

توقع از شهرداری ها به جهت استفاده از بودجه مردمی بیشتر بوده و انتظار است مدیران این حوزه حتی در مناسبت های مدیریتی از نقد و نظر مسؤولان هم بهره ببرند و حتی روی کاغذ مسؤولان شهری در ساری قائل به استفاده از نقد و نظر مشفقانه شهروندان و فعالان رسانه ای هستند و این موضوع را حمیدرضا مرادی سرپرست فعلی شهرداری ساری در خبری به رسانه ها اعلام کرده است.

بحث تعطیلی دو جایگاه سی ان جی متعلق به شهرداری ساری در جاده فرح آباد و انتهای معلم که مشکلات جدی برای شهروندان ایجاد کرده مورد نقدونظر در این گزارش است.

هر چند مسائل و مشکلات مربوط به حوزه شهر ساری به دلیل مشکلات ناشی از دستگیری اعضای شورا و شهردار سابق خود داستان مفصلی است که باید در جایگاه ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

فعالیت دو جایگاه سی ان جی متعلق به شهرداری ساری حدود 6 ماهی است که معلق مانده، جایگاه  فرح آباد که به کلی تعطیل است و این موضوع را مسؤول شرکت نفت منطقه ای ساری در جمع خبرنگارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف شهرداری ساری در زمینه واگذاری جایگاه سی ان جی به پیمانکار

تخلف شهرداری ساری در زمینه واگذاری جایگاه سی ان جی به پیمانکار