مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 15:402021-02-10حوادث

کشف بیش از 4 میلیارد ریال پول قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد


فرمانده هنگ مرزی سرخس از کشف اموال مسروقه توسط مرزبانان این یگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خراسان رضوی در بسته خبری امشب خبرهایی از بوده است کشف کردند که نامبرده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

  سرهنگ حمزه قاسمی افزود: همچنین در عملیاتی دیگر از یک فرد 47 متر کابل برق که از منزل فردی به هویت معلوم سرقت شده بود کشف گردید که متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

  وی خاطرنشان کرد: مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، تامین امنیت مرزنشینان را از اولویت های خود می دانند و به احدی اجازه قانون شکنی در حوزه استحفاظی خود را نمی دهند.

کشف بیش از 4 میلیارد ریال پول قاچاق توسط مرزبانان هنگ ، حین بررسی وسایل همراه افراد در ایست و بازرسی موفق شدند مقدار 4 میلیارد و 200 میلیون ریال پول نقد را از 7 تبعه افغانستانی کشف کنند.

سرهنگ محمد چراغ افزود: همچنین در بررسی خودروهای ترانزیتی 340 لیتر سوخت کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی این سوخت های قاچاق را معادل 30 میلیون و 600 هزار ریال برآورد کرده اند.

   وی گفت: این کشفیات که به لطف خداوند متعال و تلاش شبانه روزی مرزبانان غیور این خطه انجام پذیرفته نشان دهنده هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان این فرماندهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 4 میلیارد ریال پول قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد

کشف بیش از 4 میلیارد ریال پول قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد