مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-10سياسي

نواقص انقلاب از دشمنان یا سوء مدیریت هاست


امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که راه مانده در انقلاب اسلامی بسیار زیاد است، تصریح کرد: نواقصی که در انقلاب اسلامی به چشم می آید بعضاً با سنگ اندازی دشمنان و سوء مدیریت ها همراه بوده است.

- ایسنا/یزد امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که راه مانده در انقلاب اسلامی بسیار زیاد است، تصریح کرد: نواقصی که در انقلاب اسلامی به چشم می آید بعضاً با سنگ اندازی دشمنان و سوء مدیریت ها همراه بوده است.

حجت السلام محمدکاظم مدرسی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این که مناسبات ملی مانند پیروزی انقلاب فرصتی برای پرداختن به ابعاد تاریخی این حادثه و حماسه ملی است، گفت: علاوه بر این، پیروزی انقلاب یادآور چهار مقوله هندسه انقلاب اسلامی، راه رفته، راه مانده و آسیب ها و آفت های تهدیدکننده انقلاب است.

وی هندسه انقلاب اسلامی را شامل استقلال، تدین، اسلام گرایی، مبارزه با استکبار و زور و معیشت و رفاه، توجه به مستعضعفان و عدالت اجتماعی بر شمرد.

این مسئول پایبندی انقلاب به این اصول اولیه تاکنون را یادآور شد و گفت: زمانی بر ما گذشته که انتظار ناکامی ما از سوی دشمنان وجود داشت به طوری که مثلاً از ما انتظار تعطیلی سفارت فلسطین اشغالی را داشتند اما اکنون دشمن از ما می خواهد تا او را مورد هدف قرار ندهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواقص انقلاب از دشمنان یا سوء مدیریت هاست

نواقص انقلاب از دشمنان یا سوء مدیریت هاست