مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-10سياسي

دشمن به دنبال فشار حداکثری و تعهد حداقلی است


دشمن در صورت بازگشت به برجام باز هم هزار و 500 تحریم را علیه ما اعمال می کند، آنها به دنبال فشار حداکثری و تعهد حداقلی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جلیلی قبل از ظهر چهارشنبه در سخنانی که به مناسبت سالروز 22 بهمن ماه در حرم مطهر امام هشتم (ع) ایراد شد، با بیان اینکه خیابان های مشهد از امام رضا (ع) تا شهید اندرزگو و مسجد بناها شاهد خون های ریخته شده شهدای انقلاب هستند، گفت: ملت ایران بیش از 40 سال در این مسیر مقاومت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ما در این مسیر باقدرت و صلابت و بصیرت حرکت می کنیم، گفت: ملت ایران نشان داده که در همه عرصه ها حتی اگر دشمن با تمام توانش به میدان آمده باز هم در میدان حاضر بوده اند و این امری است که امروز دشمنان ما هم بدان اعتراف می کنند چرا که اگر ملت ما آرمانی داشت آن را محقق کرد و اگر مقاومت کرد فقط مقاومت نبود بلکه همراه با پیشرفت بود.

جلیلی بیان کرد: آنهایی که می گفتند ملت ایران نمی تواند جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلابش را ببیند، امروز شاهد این جشن ها هستند و خودشان دیگر در صحنه سیاست حضور ندارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می گوید می خواهیم به ملت ایران فشار حداکثری بیاوریم ، افزود: این دقیقاً اظهارات دشمن است همان هایی که خودشان را ابرقدرت جهان می دانند اما در برابر گستاخی، پایگاه نظامی شان هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال فشار حداکثری و تعهد حداقلی است

دشمن به دنبال فشار حداکثری و تعهد حداقلی است