مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-10اقتصادي

دریافت 80 اثر در بخش پوشش سر جشنواره مد و لباس فجر


دبیر بخش پوشش سر دهمین جشنواره مد و لباس فجر با اعلام خبر دریافت 80 اثر در این بخش از جشنواره مذکور گفت طرح های ارائه شده در این بخش فقط روسری هستند و طرح جدیدی از پوشش سر ارائه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سید محمود لاجوردی، دبیر بخش پوشش سر دهمین جشنواره مد و لباس فجر، از دریافت بیش از 80 اثر در این بخش خبر داد و گفت: داوری ها این هفته انجام و از 25 بهمن ماه جشنواره فجر آغاز خواهدشد.

وی افزود: جنس پارچه های استفاده شده برای طراحی روسری اولین مسئله ای بود که با توجه به تحریم و نبود پارچه مناسب، لاجوردی در خصوص آن سخن گفت و عنوان کرد: در جشنواره اولویت اصلی بحث طراحی است و ما خیلی وارد بحث صنعت نمی شویم.

امسال در صنعت و بازار کشور شاهد پیشرفت زیادی در حوزه بافت پارچه بوده ایم اما هنوز نسبت به بسیاری از پارچه های خارجی ضعف های جدی وجود دارد که علت آن متریال های اولیه، بحث دستگاه ها و از همه مهم تر نیروی انسانی و متخصصی است که باید پارچه را تولید کند؛ البته یک علت پنهان دیگر نیز وجود دارد که مربوط به نوع تقاضای بازار می شود.

این تولیدکننده شال و روسری کشور ادامه داد: امسال شاهد افزایش 100 درصدی نرخ دلار در کشور بودیم اما قیمت روسری افزایش 100 درصدی نداشت چرا که تولیدکنندگان پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 80 اثر در بخش پوشش سر جشنواره مد و لباس فجر

دریافت 80 اثر در بخش پوشش سر جشنواره مد و لباس فجر