مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-10سياسي

«22 بهمن» نمایش ملتی قوی در گام دوم انقلاب؛ رو به جاده ای روشنیم!


مراسم 22 بهمن امسال به رغم شیوع کرونا با حضور خودرویی و موتوری ملتی همراه شد که همچنان قوی در گام دوم انقلاب به صحنه آمده است تا نشان دهد ایران و ایرانی به آینده ای روشن چشم دارد.

- کرونا ملت این بار هم دست به ابتکاری جدید زد، با حضور خودرویی و موتوری و رعایت پروتکل های بهداشتی حضورش را در این برهه حساس ثبت کرد.

در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز بانگ مردم بزرگ ایران به گوش جهانیان رسید.

امروز ایران عزیز، به وقت همدلی و همراهی سراسر شور و حضور شد تا بازهم جهانیان مبهوت وحدت، ولایتمداری و عشق ایرانی به سرزمینش شود.

از خلیج فارس تا خزر نیلگون، از اشترانکوه و دماوند تا دنا و هامون، وسعتی از غرب تا شرق ایران امروز سراسر فریاد ملتی بود که بار دیگر اعلام کرد: هستیم بر سر عهدی که بستیم … امروز به وقت 22 بهمن، 42 سال بعد از انقلاب در جشن سالگرد پیروزی مردمی ترین انقلاب دنیا، همه آمدند در سراسر کشور، نسل اندرنسل، اولی، دومی، سومی و نسل چهارمی های بعد از انقلاب، پیر و جوان زن و مرد تا بودنشان را فریاد بزنند.

ترک و کرد و لر و ترکمن و بلوچ ندارد، حضور ملت امروز یکرنگ بود، از شمال و جنوب گرفته تا شرق و غرب، از خزر تا خلیج فارس، از هامون تا ارومیه، از زاگرس و البرز تا کویر ایران؛ همه رنگ حضور گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«22 بهمن» نمایش ملتی قوی در گام دوم انقلاب؛ رو به جاده ای روشنیم!

«22 بهمن» نمایش ملتی قوی در گام دوم انقلاب؛ رو به جاده ای روشنیم!