مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-10فرهنگي

گزارش ایسنا از روز هفتم جشنواره فیلم فجر در بندرعباس+نقد کارشناسی


در روز هفتم جشنواره فیلم فجر در بندرعباس فیلم های ستاره بازی و بی همه چیز در دو سینما ستاره شهر و ستاره جنوب بندرعباس به اکران درآمد که مطابق پیش بینی ها استقبال از هر دو فیلم به ویژه بی همه چیز فیلم تحسین شده این دوره از جشنواره فیلم فجر قابل توجه بود.

- گزارش ایسنا از روز هفتم جشنواره فیلم فجر در بندرعباس+نقد کارشناسی ایسنا/هرمزگان در روز هفتم جشنواره فیلم فجر در بندرعباس فیلم های "ستاره بازی" و "بی همه چیز" در دو سینما ستاره شهر و ستاره جنوب بندرعباس به اکران درآمد که مطابق پیش بینی ها استقبال از هر دو فیلم به ویژه بی همه چیز فیلم تحسین شده این دوره از جشنواره فیلم فجر قابل توجه بود.

ستاره بازی فیلم ستاره بازی ساخته جدید هاتف علیمردانی درباره بحران های پس از مهاجرت است و در خارج از کشور فیلمبرداری شده است.

موضوع فیلم ستاره بازی فیلمی بر اساس واقعیت تلخ زندگی یک خانواده مهاجر به آمریکا و هجوم مشکلات روحی و روانی آنها که در نهایت طلاق، اعتیاد دختر خانواده و خودکشی آن را به دنبال دارد.

نقد کارشناسی یک منتقد سینما در خصوص این فیلم به ایسنا، گفت: ستاره بازی دچار سرگردانی کارگردان در نوع ژانر فیلم مواجه شده و مشخص نیست موضوع روانشناسی و فروپاشی یک فرد است یا یک ملودرام اجتماعی است که به خانواده مهاجر می نگرد یا قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از روز هفتم جشنواره فیلم فجر در بندرعباس+نقد کارشناسی

گزارش ایسنا از روز هفتم جشنواره فیلم فجر در بندرعباس+نقد کارشناسی