مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 05:052021-02-10اقتصادي

شرکت های تعاونی بستری برای پایان شکارغیرمجاز در مازندران


با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شرکت های تعاونی می توانند با ورود به حوزه پرنده نگری مهری بر پایان شکار غیر مجاز شد.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شرکت های تعاونی می توانند با ورود به حوزه پرنده نگری مهری بر پایان شکار غیر مجاز شد.

احمد حسین زادگان در کارگروه اقتصادی ، سرمایه گذاری و اشتغال استان مازندران که با حضور معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سالن شماره 1 استانداری مازندران برگزار شد ، با اشاره به اهمیت تعاونی ها اظهار کرد: توسعه و کارآمدی شرکت های تعاونی در سطح ملی نیازمند اعتماد سازی عمومی است.

وی تصریح کرد: سلب اعتماد عمومی از تعاونی ها و موانع فرهنگی مهم ترین مشکل توسعه تعاونی ها بوده و بدون اعتمادسازی عمومی نمی توان امید چندانی به کارآمدی شرکت های تعاونی داشت.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسعه تعاونی ها در حوزه اقتصادی بود اما این برنامه ریزی تا حد زیادی موفق عمل نکرده خاطرنشان کرد:برخی از شرکت های تعاونی در حوزه اقتصادی فعالیت های چشمگیری دارند و حمایت از شرکت های تعاونی توسعه عمران استانی از ضروریات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های تعاونی بستری برای پایان شکارغیرمجاز در مازندران

شرکت های تعاونی بستری برای پایان شکارغیرمجاز در مازندران