مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 03:552021-02-10ورزشي

استقلال بازیکن خارجی دارد یا ندارد/ بررسی عملکرد میلیچ و دیاباته


تیم فوتبال استقلال توانست بر خلاف فصل های گذشته ستاره های خارجی اش را حفظ کند، اما این دو بازیکن خارجی خیلی در خدمت این تیم نبودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با اینکه مدیران وقت استقلال در ابتدای فصل سنت شکنی کرده و نه تنها شاکله تیم، حتی دو ستاره خارجی شان را برای این فصل حفظ کردند تا این دو بازیکن خارجی تاثیر گذار در این فصل هم مثل فصل گذشته بازدهی خوبی برای آبی ها داشته باشند، اما اتفاقات و حواشی این باشگاه را در مسیری قرار داد که میلیچ و دیاباته نسبت به فصل گذشته، کارایی بسیار کمتری داشته باشند.

میلیچ و دیاباته بر خلاف بسیاری از پیش بینی ها و انتظارات، در ابتدای فصل به تهران بازگشتند تا احمد سعادتمند مدیرعامل وقت آبی پوشان در حفظ آنها موفق عمل کرده باشد و هواداران این باشگاه امیدوار باشند که این دو بازیکن خارجی همانند فصل گذشته در خدمت تیم باشند.

اما امروز و در حالی که آبی ها در آستانه آخرین دیدار نیم فصل اول قرار دارند، این دو بازیکن علیرغم داشتن قرارداد با استقلال، کمتر مورد استفاده قرار گرفته اند.

میلیچ با اینکه در ابتدای فصل گفته می شد از آمادگی بدنی کامل دور است، اما در ترکیب ثابت آبی ها به کار گرفته می شد و در 4 بازی متوالی مقابل مس رفسنجان، فولاد، ماشین سازی و پیکان در ترکیب اولیه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال بازیکن خارجی دارد یا ندارد/ بررسی عملکرد میلیچ و دیاباته

استقلال بازیکن خارجی دارد یا ندارد/ بررسی عملکرد میلیچ و دیاباته