مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 20:452021-02-09فرهنگي

پرونده هفتمین روز اکران فیلم های جشنواره فجر در رشت بسته شد


پرونده هفتمین روز اکران فیلم های جشنواره فجر در رشت با نمایش دو فیلم «منصور» سیاوش سرمدی و «خط فرضی» فرنوش صمدی بسته شد.

- رشت- پرونده هفتمین روز اکران فیلم های جشنواره فجر در رشت با نمایش دو فیلم منصور سیاوش سرمدی و خط فرضی فرنوش صمدی بسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا علاقه مندان به هنر هفتم جشنواره ای متفاوت نسبت به سال های گذشته را تجربه کردند که در این تجربه برای همیشه در ویترین خاطرات جشنواره فیلم فجر و دوستداران این جشنواره ثبت و ضبط خواهد شد.

فروش بیش از 1900 بلیت سه هفت نمایش فیلم های جشنواره فجر معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان در گفتگو با هستیم.

وی با بیان اینکه تا به امروز بیش حدود هزار و 900 بلیت فروخته شده است، گفت: فردا (چهارشنبه) در آخرین روز اکران ها دو فیلم گیج گاه عادل تبریزی و تی تی آیدا پناهنده به نمایش گذاشته می شود.

مصباح با اشاره به اینکه تا به امروز سه فیلم ابلق نرگس آبیار، شیشلیک محمد حسین مهدویان و بی همه چیز محسن قرایی مورد استقبال علاقه مندان به سینما در استان گیلان قرار گرفته اند، ادامه داد: در مجموع حدود 800 نفر از این سه فیلم دیدن کرده اند.

وی با بیان اینکه در طول برگزاری جشنواره در سینما 22 بهمن رشت تلاش شده تا همه شیوه نامه های ابلاغی از سوی ستاد مرکزی رعایت شود، اضافه کرد: حفظ سلامت تماشاگران در کنار ایجاد فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده هفتمین روز اکران فیلم های جشنواره فجر در رشت بسته شد

پرونده هفتمین روز اکران فیلم های جشنواره فجر در رشت بسته شد