مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 16:052021-02-09پزشكي

مروری بر انواع شامپو فاقد سولفات؛ از شایعات تا واقعیت


تاثیر موها در زیبایی بانوان و آقایان انکارناپذیر و حتی یک لحظه تصور خودمان بدون مو ترسناک و نگران کننده است؛ به ویژه وقتی که ریزش دائمی موها را در گذر زمان احساس می کنیم و جای خالی ساقه موها لا به لای حجم موهای قبلی به شدت خودنمایی می کند.

چه درمانی برای این درد مزمن و مشترک که بین بانوان و آقایان تا حد زیادی همه گیر شده وجود دارد؟ پاسخ به این سوال اما و اگرهای زیادی به دنبال دارد.

در میان تمام فاکتورهایی که روی ریزش موها اثر دارند اگر از عدم اختلالات هورمونی مطمئن باشیم شامپوها تنها ترکیباتی هستند که ساقه موها در تمام طول عمر با آن ها تماس مستقیم دارند.

ترکیباتی که مثل یک شمشیر دولبه عمل می کنند و حالا تجربه و علم ثابت کرده که خیلی از برندهای مشهور و پرفروش بازار می توانند عامل این ریزش مو یا تغییر حالت آن باشند و شاید کلید حل آن؛ مثل انواع شامپو بدون سولفات! شامپوهای سولفاته؛ حرکت روی شمشیر دو لبه! یکی از ترکیباتی که در اکثر محصولات مراقبت از پوست و مو وجود دارد سدیم لوریل سولفات است.

این ماده و خانواده سولفاته ها در شامپوها هم به وفور یافت می شوند و بسیار ارزان قیمت هستند.

ضمن این که کف زایی زیادی دارند و مصرف کننده با دیدن آن روی سر از عمق پاکیزگی با شامپو شگفت زده می شود؛ اما این سکه دو رو دارد! استفاده از سولفات ها در شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر انواع شامپو فاقد سولفات؛ از شایعات تا واقعیت

مروری بر انواع شامپو فاقد سولفات؛ از شایعات تا واقعیت