مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 14:302021-02-09سياسي

پروژه احیای باغات سندرک و دو واحد مدرسه ابتدایی خیرساز افتتاح شد


در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شبکه احیای باغات شهر سندرک، محله سجادیه و روستای سرمازغ با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سندرک، در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شبکه احیای باغات شهر سندرک، محله سجادیه و روستای سرمازغ با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) تا اراضی زیر کشت به مسافت یک کیلومتر به سرانجام رسید.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تبیین این دستاورد گفت: این آب اراضی بیش از 50 هکتار و قریب به 100 بهره بردار را پوشش خواهد داد و کشاورزان منطقه برای استفاده از مزایای اعطایی جهاد کشاورزی نظیر آبیاری تحت فشار و تسطیح اراضی و باغات خشکیده با تکمیل پرونده به جهاد کشاورزی شهرستان از این طرح بهره مند گردد.

در حاشیه این سفر دو مدرسه دوکلاسه هر کدام به ابعاد 100 متر مربع با هزینه مشارکتی خیر نیکوکار فرهنگی دلسوز غرب استان مهدی مدنی با هزینه ای بالغ بر 65 میلیارد ریال با مشارکت سازمان نوسازی مدارس هرمزگان به بهره برداری رسید و یکی از مدارس غیر استاندارد و فرسوده حوزه آموزش و پرورش بخش سندرک برای حفظ ایمنی و جان دانش آموزان از رده بهره برداری خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه احیای باغات سندرک و دو واحد مدرسه ابتدایی خیرساز افتتاح شد

پروژه احیای باغات سندرک و دو واحد مدرسه ابتدایی خیرساز افتتاح شد