مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-09سياسي

راه اندازی اتاق ایران در دانشگاه سالنتو ایتالیا


استاد باستان شناسی دانشگاه «سالنتو» ایتالیا ضمن استقبال از راه اندازی اتاق ایران در دانشگاه سالنتو، گفت: برای راه اندازی اتاق ایران لازم است وبیناری برگزار و هم اندیشی و همفکری شود.

- استاد باستان شناسی دانشگاه سالنتو ایتالیا ضمن استقبال از راه اندازی اتاق ایران در دانشگاه سالنتو، گفت: برای راه اندازی اتاق ایران لازم است وبیناری برگزار و هم اندیشی و همفکری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد تقی امینی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا با انریکو آسکالونه، استاد باستان شناسی دانشگاه سالنتو ایتالیا دیدار و درباره وضعیت باستان شناسی، ایرانشناسی، اسلام شناسی و زبان و ادبیات فارسی در این دانشگاه، گفت وگو کرد.

آسکالونه در سخنانی، ضمن معرفی اجمالی طرح 5 ساله تحقیقات باستان شناسی دانشگاه سالنتو در استان سیستان و بلوچستان به ویژه در سایت باستان شناسی شهر سوخته، گزارشی از دستاوردهای این طرح، کاوش ها و کشفیات جدید در جریان آن ارایه کرد.

وی افزود: گروه باستان شناسان ایتالیایی 2 ماه در سال به کاوش میدانی در جمهوری اسلامی ایران و 10 ماه از سال را به تحقیقات اسنادی در ایتالیا اختصاص داده اند.

خروجی این تحقیقات در کتابی با عنوان کاوش های باستان شناسی شهر سوخته تألیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اتاق ایران در دانشگاه سالنتو ایتالیا

راه اندازی اتاق ایران در دانشگاه سالنتو ایتالیا