مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 13:402021-02-09حوادث

تخریب ساختمان 2 طبقه در بجنورد در یک گودبرداری غیراصولی


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد از ریزش یک ساختمان 2 طبقه مسکونی به دلیل گودبرداری غیراصولی در مجاورت آن خبر داد.

- مجید گریوانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: ظهر امروز سه شنبه 21 بهمن ماه 99، در پی تماس مردمی با سامانه 125 مبنی بر فروریختن یک ساختمان 2 طبقه مسکونی، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه های امداد و نجات و پشتیبانی را از ایستگاه های مرکزی و شماره 2 آتش نشانی به محل حادثه در خیابان میرزا کوچک خان اعزام کرد.

وی ادامه داد: با حضور گروه های امداد و نجات آتش نشانی در محل مشخص شد، بخشی از یک ساختمان مسکونی 2 طبقه به دلیل گودبرداری غیراصولی در مجاورت آن فروریخته که این حادثه موجب تخریب 50 درصدی این ساختمان شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد تصریح کرد: ساکنان این آپارتمان مسکونی دقایقی قبل از تخریب بنا با شنیدن شکسته شدن شیشه ها و مشاهده ترک خوردن دیوارها به سرعت منزل را ترک کرده و خوشبختانه به آنان آسیبی نرسیده بود.

وی بیان کرد : آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و اعلام غیرقابل سکونت بودن ساختمان، به مالکان واحد مسکونی در مجاورت محل گودبرداری، دستور تخلیه فوری آن بنا را برای جلوگیری از حوادث احتمالی داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساختمان 2 طبقه در بجنورد در یک گودبرداری غیراصولی

تخریب ساختمان 2 طبقه در بجنورد در یک گودبرداری غیراصولی