مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-09اجتماعي

بازخوانی جنایت هولناک 22 بهمن 68 در همدان


در دوران کودکی و نوجوانی بارها و بارها از کنارش رد می شدم اما هرگز فکرش را نمی کردم که ممکن است چه اتفاقاتی در این مکان رخ داده باشد.

- ایسنا/همدان در دوران کودکی و نوجوانی بارها و بارها از کنارش رد می شدم اما هرگز فکرش را نمی کردم که ممکن است چه اتفاقاتی در این مکان رخ داده باشد.

شاید دبیرستانی بودم که یادبود کوچکی که در جلوی این بانک نصب شده بود، توجهم را جلب کرد، جلوتر رفتم و نوشته های این یادبود را خواندم و با توضیحات پدرم، تازه فهمیدم در این بانک چه جنایتی رخ داده است.

همیشه با خودم فکر می کردم چرا فقط یک یادبود کوچک برای این اتفاق بزرگ و دلخراش نصب شده است؟ چرا هیچ تصویری از رییس فداکاری که با مردانگی رسم امانتداری را ادا کرد، در این بانک دیده نمی شود؟ در حالیکه به قول مصطفی رحماندوست اگر چنین حادثه ای در جای دیگری از دنیا اتفاق افتاده بود، تبدیل به خاطره بزرگی می شد که برای همیشه باقی می ماند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز درست 31 سال از آن اتفاق می گذرد و همه همدانی هایی که سنی از آنها گذشته و مویی سپید کرده اند، می دانند که چه اتفاقی در آن زمان در بانک کشاورزی رخ داد.

کم و بیش شنیده ایم که در سال 68 یک جنایت هولناک همدان را در سر تیتر اخبار آن روزهای کشور قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی جنایت هولناک 22 بهمن 68 در همدان

بازخوانی جنایت هولناک 22 بهمن 68 در همدان