مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-09سياسي

موافقت وزیر راه و شهرسازی برای احداث بندر خشک در کرمان


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی با درخواست مکتوب اینجانب برای راه اندازی مرکز لجستیک و بندر خشک در شهر کرمان موافقت کرد.

- ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی با درخواست مکتوب اینجانب برای راه اندازی مرکز لجستیک و بندر خشک در شهر کرمان موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دکتر پورابراهیمی در نشست مشترک با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان درخواست مکتوب خود را برای ایجاد مرکز لجستیک و بندر خشک در کرمان ارائه کرد که در این نشست وزیر راه و شهرسازی با توجه به ظرفیت های حمل و نقل ریلی جاده ای و هوایی و دسترسی به مناطق جنوبی و آبهای ازاد خلیج فارس از طریق استان های سیستان بلوچستان و هرمزگان و با توجه به حجم گسترده فعالیت های اقتصادی در بخش های معدنی صنعتی و کشاورزی استان کرمان موافقت خود را با درخواست دکتر پورابراهیمی اعلام کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: استاندار کرمان نیز با موافقت وزیر راه و شهرسازی، مکان یابی برای حداث این دو مجموعه را در دستور کار قرار داده است.

به گفته پورابراهیمی قرار است، ظرف یک هفته آینده مکان احداث بندر خشک و مرکز لجستیک کرمان در قالب گزارش تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزیر راه و شهرسازی برای احداث بندر خشک در کرمان

موافقت وزیر راه و شهرسازی برای احداث بندر خشک در کرمان