مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-09فرهنگي

نامزد های جوایز انتخاب منتقدان «منک» معرفی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، با اعلام اسامی نامزد های جوایز انتخاب منتقدان منک با 12 نامزدی پیشتاز و نتفلیکس با داشتن چهار فیلم در بخش نامزد های بهترین فیلم های سال، - جوایز انتخاب منتقدان اسامی نامزد های امسال خود را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، با اعلام اسامی نامزد های جوایز انتخاب منتقدان منک با 12 نامزدی پیشتاز و نتفلیکس با داشتن چهار فیلم در بخش نامزد های بهترین فیلم های سال، تاریخ ساز شد.

بیست و ششمین دوره جوایز انتخاب منتقدان 5 قطره خون اسپایک لی، بلک باتم ما رینی ساخته جورج سی وولف، منک از دیوید فینچر و دادگاه شیکاگو 7 از آرون سورکین را در میان نامزد های بهترین فیلم های سال انتخاب کرد که همه متعلق به نتفلیکس هستند.

سال پیش ایرلندی با 14 نامزدی پیشتاز این جوایز شده بود.

میناری با 10 نامزدی پس از منک در دومین جایگاه از نظر بیشترین نامزدی قرار گرفته و در بخش هایی، چون بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد نامزد شده است.

بلک باتم ما رینی با هشت نامزدی، اخبار جهان با هفت نامزدی و 5 قطره خون ، سرزمین آوارگان ، یک شب در میامی ، زن جوان امیدبخش و دادگاه شیکاگو 7 هر یک با شش نامزدی در ردیف بعدی جای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد های جوایز انتخاب منتقدان «منک» معرفی شدند

نامزد های جوایز انتخاب منتقدان «منک» معرفی شدند