مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-09ورزشي

حضور 53 تیم ورزشی کردستان در لیگ های کشوری/افتتاح 145 پروژه ورزشی


در حال حاضر 53 تیم ورزشی از کردستان در لیگ های کشوری حضور دارند که تعدادی از آنها برای بار اول است که به یک لیگ راه می یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی صبح امروز در نخستین جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان کردستان، اظهار کرد: امسال بسیاری از تیم های ورزشی استان در رشته های مختلفی مانند بدمینتون، هندبال،کشتی و غیره برای اولین بار در لیگ برتر کشور قرار گرفته اند و بسیاری از تیم های ورزشی دیگر در لیگ های دسته اول، دوم و سوم کشور مشغول به رقابت هستند.

وی افزود: یکی از بزرگترین مشکلات حوزه ورزش استان نبود اسپانسرهای ورزشی است و شرکت های بزرگ حاضر در استان حاضر به حمایت از ورزش استان نبوده و همین مسئله باعث شده نتوانیم با قدرت در لیگ های معتبر کشور حضور داشته باشیم.

بهره برداری از 145 پروژه ورزشی در کردستان مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: 145 پروژه در چند سال گذشته افتتاح و به بهره برداری رسیده اند و پروژه های نیمه تمام استان در حوزه ورزش بسیار کم شده و سعی داریم در سال آینده نیز آنها را به اتمام برسانیم.

جولایی یادآور شد: تجهیز خانه های ورزش روستایی نیز در 170 روستا طی چند سال اخیر انجام شده که در در چند دهه اخیر چنین اتفاقی رخ نداده بود و خوشبختانه دولت حمایت خوبی از این حوزه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 53 تیم ورزشی کردستان در لیگ های کشوری/افتتاح 145 پروژه ورزشی

حضور 53 تیم ورزشی کردستان در لیگ های کشوری/افتتاح 145 پروژه ورزشی