مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-09سياسي

شرکت 105 هزار مسجدی در مسابقه کتابخوانی/ 25 هزار و 900 کتاب خلاصه نویسی شد


حجت الاسلام ارزانی، با اشاره به فعالیت های رواق کتاب در طرح ملی ایران قوی گفت: 25 هزار و 900 کتاب ذیل این طرح ملی خلاصه نویسی شد و همچنان کانون های برای شرکت در رواق های مختلف و ثبت آثار تا 22 بهمن به عنوان آخرین مهلت فرصت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ویژه برنامه رواق کتاب طرح ملی ایران قوی همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، عصر دوشنبه 20 بهمن با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد فهما، ابراهیم حیدری مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی تهران برگزار شد.

 حجت الاسلام ارزانی در این ویژه برنامه با اشاره به طرح ملی ایران قوی اظهار کرد: تاکنون بیش از 25 هزار و 900 کانون در سامانه بچه های مسجد ثبت شده اند.

هدف این سامانه ایجاد ارتباط و تعامل میان مساجد و کانون ها و همچنین معرفی فعالیت های اعضای کانون ها است.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به سه شبستان فرهنگ ، هنر و نوآوری اظهار کرد: در عرصه شبستان  فرهنگ 5 رواق، در شبستان هنر 5 رواق و در شبستان نوآوری 2 رواق طراحی شدند که اعضای کانون ها باید ذیل این 12 رواق فعالیت های خود را در سامانه به ثبت برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 105 هزار مسجدی در مسابقه کتابخوانی/ 25 هزار و 900 کتاب خلاصه نویسی شد

شرکت 105 هزار مسجدی در مسابقه کتابخوانی/ 25 هزار و 900 کتاب خلاصه نویسی شد