مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-09سياسي

سامه یح: دشمنی ها ذره ای بر تنومندی درخت انقلاب اسلامی تاثیر نداشته است


نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اتفاقی ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است و تحریم های اقتصادی و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، همایون سامه یح نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای عنوان کرد که پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اتفاقی ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است و تحریم های اقتصادی و.

و به طور کلی دشمنی دشمنان نتوانسته ذره ای بر تنومندی انقلاب اسلامی تاثیر بگذارد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اتفاقی ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است که به پشتوانه حمایت های بی دریغ ملت شریف ایران و با ایثار خون شهدا شکل گرفته است.

پیروز این میدان ملت فداکار و وفادار ایران بوده است که همانطور که شاهد هستیم این پیروزی  همچنان در عرصه های مختلف داخلی و خارجی رو به پیشرفت قابل ستایشی است و به رغم تمامی تلاش های مذموم، پلید و شیطانی دشمنان ایران اسلامی، جمهوری اسلامی ایران همچنان مستحکم در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب پیش می رود و با تکیه بر حمایت و درایت و مقاومت ملت بزرگوار ایران در مقابل تمامی موانع نظیر تحریم ها و جنگ های اقتصادی تحمیلی، پرقدرت و استوار ایستادگی می نماید و تمامی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامه یح: دشمنی ها ذره ای بر تنومندی درخت انقلاب اسلامی تاثیر نداشته است

سامه یح: دشمنی ها ذره ای بر تنومندی درخت انقلاب اسلامی تاثیر نداشته است