مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-09سياسي

دیوار انقلاب در روستای ده زیار کرمان رونمایی شد


با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از طرح دیوار انقلاب به شکل سازه طولی در روستای ده زیار رونمایی شد.

- ایسنا/کرمان با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از طرح "دیوار انقلاب" به شکل سازه طولی در روستای ده زیار رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح دیوار انقلاب در روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان در ابعاد بیش از 100 متر مربع رونمایی شد.

در آیین رونمایی از این طرح انقلابی که در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شد، حسین انجم شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، محمدرضا حاج غنی بخشدار چترود و تعدادی از مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

در طرح دیوار انقلاب که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار ایجاد شده است هنرمندان مولایی و عزیزاللهی، روند پیروزی انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته تا کنون را به تصویر کشیده اند.

در این مراسم حسین انجم شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با فراز و نشیب های زیادی روبه رو بوده و دشمن تمام توان خود را برای نابودی نظام اسلامی به کار گرفته، گفت: بعد از گذشت 42 سال از انقلاب هنوز همان شور و احساس انقلابی در بین مردم ما موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوار انقلاب در روستای ده زیار کرمان رونمایی شد

دیوار انقلاب در روستای ده زیار کرمان رونمایی شد