مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-09سياسي

رونمایی از «دیوار انقلاب» در ده زیار کرمان


با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از طرح «دیوار انقلاب» به شکل سازه طولی در روستای ده زیار رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح دیوار انقلاب در روستای ده زیار از توابع بخش چترود کرمان در ابعاد بیش از 100 متر مربع رونمایی شد.

در آیین رونمایی از این طرح انقلابی که در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شد، حسین انجم شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان و تعدادی از مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

در طرح دیوار انقلاب که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار ایجاد شده است هنرمندان مولایی و عزیزاللهی، روند پیروزی انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته تاکنون را به تصویر کشیده اند.

در این مراسم حسین انجم شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی در این سال ها با فراز و نشیب های زیادی روبه رو بوده و دشمن تمام توان خود را برای نابودی نظام ا گفت: در انتهای طرح دیوار انقلاب در روستای ده زیار تصویر زیبای حاج قاسم با شعار مرد میدان اجرا شده که تداعی بخش آن است که راه حاج قاسم ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از «دیوار انقلاب» در ده زیار کرمان

رونمایی از «دیوار انقلاب» در ده زیار کرمان