مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 05:552021-02-09سياسي

شکوفایی سرمایه های انسانی در بستر شتابنده ها


برای ایجاد امکان فعالیت خلاقانه برای کسب وکارهای نوپا ضروری است محیطی پویا تدارک دیده شود، فضایی که امکان شکوفایی سرمایه های انسانی را فراهم آورد و به صورت همه جانبه تمام نیازهای نوآوران را برآورده سازد.

- ایسنا/فارس برای ایجاد امکان فعالیت خلاقانه برای کسب وکارهای نوپا ضروری است محیطی پویا تدارک دیده شود، فضایی که امکان شکوفایی سرمایه های انسانی را فراهم آورد و به صورت همه جانبه تمام نیازهای نوآوران را برآورده سازد.

طی سال های گذشته نهادهایی همچون بنیاد نخبگان فارس یا دانشگاه شیراز در کنار بخش خصوصی امکان پرورش استارتاپ ها را فراهم آوردند.

از جمله این اقدامات می توان به ایجاد دره فناوری در دانشگاه شیراز اشاره کرد که تمام فعالان این حوزه را گرد هم آورده یا راه اندازی کارخانه نوآوری در شیراز.

هدف این مجموعه ها پرورش شتاب دهنده ها از طریق ایجاد زمینه فعالیت برای آن ها و دریافت حمایت ها بوده است.

در مدت زمانی اندک، استارتاپ ها و شرکت ها دانش بنیان بسیاری کار خود را در این مجموعه ها آغاز کردند و به سمت استقلال و توسعه بخش خصوصی پیش رفتند.

چنین اقداماتی فضایی مناسب را برای ایجاد شرکت های دانش بنیان در بیرون از این مجموعه ها نیز فراهم کرد و بخش خصوصی در رقابتی سازنده با بخش دولتی، توان و امکانات خود را برای ایجاد زمینه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفایی سرمایه های انسانی در بستر شتابنده ها

شکوفایی سرمایه های انسانی در بستر شتابنده ها