مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 16:302021-02-08سياسي

عباس زاده: احزاب پویا بسیاری از مشکلات فعلی کشور را حل خواهد کرد


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای داشتن دولت و مجلس فعال و کارآمد نیاز به تحزب کارآمد داریم، زیرا با احزاب پویا بسیاری از مشکلات فعلی کشور حل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود عباس زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نبود حزب فعال و تاثیر آن بر اداره کشور و اظهار کرد: احزاب مانند چرخ دنده های ماشین مردم سالاری و از ارکان اساسی نظام های سیاسی هستند که در ساحت سیاست به سلایق متفاوت مردم نظم و سازمان بخشیده و در راستای منافع ملی هدایت می کند.

وی افزود: یکی از مواری که موجب ناکارآمدی تحزب می شود، تنوع و تکثر بیش از حد احزاب در یک کشور است چرا که جامعه و توده های مردم سردرگم می شوند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مواضع احزاب باید اظهار نظرهای تخصصی و موثر در مورد مسائلی همچون اقتصاد، سیاست، فرهنگ و.

باشد و تعداد احزاب باید به نحوی باشد که مردم و نخبگان بتوانند به سهولت آن ها را به اسم و رسم شناخته و از مواضع آن ها آگاه شوند.

وی گفت: متاسفانه بیش از 250 حزب دارای پروانه در مسئولیت داشتم، با آسیب شناسی ساز و کار و قانون احزاب، پیش نویس مناسبی برای اصلاح این قانون تهیه شد که پس از آن نیز در مجلس تبدیل به قانون شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس زاده: احزاب پویا بسیاری از مشکلات فعلی کشور را حل خواهد کرد

عباس زاده: احزاب پویا بسیاری از مشکلات فعلی کشور را حل خواهد کرد