مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 15:102021-02-08سياسي

راهپیمایی خانوادگی 22بهمن در تبریز به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال مراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن در سراسر کشور با حضور خانواده ها، ولی متفاوت با سال های گذشته، به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال مراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن در سراسر کشور با حضور خانواده ها، ولی متفاوت با سال های گذشته، به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اهمیت بزرگداشت یوم الله 22بهمن، گفت: در نتیجه شرایط خاصی که امسال به خاطر بیماری کرونا به وجود آمده و دنیا را تحت تأثیر قرار داده، مجبور شدیم برنامه ریزی های متفاوتی نسبت به سال های گذشته انجام دهیم؛ البته از ابتدای سال جاری تمام برنامه ها و مراسم ملی و مذهبی در کشور به همین صورت برگزار شده است.

وی با اشاره به هم افزایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزرگداشت مناسبت های ملی و انقلابی با ستاد مقابله با بیماری کرونا و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با محوریت حفظ سلامتی مردم در برنامه ها به ویژه در ایام الله دهه مبارک فجر، افزود: بر این اساس، راهپیمایی امسال یوم الله 22بهمن نیز به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی خانوادگی 22بهمن در تبریز به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود

راهپیمایی خانوادگی 22بهمن در تبریز به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود