مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 14:552021-02-08اقتصادي

تهاتر بدهی های شرکت هپکو در اولویت ویژه قرار می گیرد


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: تهاتر بدهی های شرکت هپکو به بانک های تجارت، مسکن و ملی با مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت در اولویت ویژه قرار گیرد.

- محمدحسن آصفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به برگزاری نشست ساماندهی وضعیت کارخانه هپکو با حضور وزرای مربوطه اظهار کرد: روز گذشته به همراه مسوولان استان نشستی را با حضور وزرای اقتصاد و دارایی، تعاون،کار و رفاه اجتماعی، معاون بانک مرکزی و مدیران عامل بانک های ملی و صادرات به منظور حل و فصل مشکلات شرکت هپکو و صنایع استان برگزار کردیم که در این نشست دیدگاه ها و راه حل های مختلفی به منظور حل مشکلات صنایع به ویژه هپکو ارائه شد.

وی تصریح کرد: هپکو بعد از خصوصی سازی دچار چالش ها و مشکلات عدیده ای شد و چندین سال است که این مشکلات لاینحل مانده و درمانی برای آن نشده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و و افتخار باقی نماند.

آصفری با اشاره به بدهی 1200 میلیاردی هپکو گفت: تهاتر و تادیه مجموع بدهی هزار میلیاردی هپکو در نشست دیروز مورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم وزرا با  عمل وعده های خود هرچه سریع تر مشکلات این واحد صنعتی را برطرف سازند.

وی تصریح کرد: تاکنون مصوبات متعددی برای حل چالش این واحد صنعتی در وزارتخا نه ها و نشست های مختلف به تصویب رسیده اما هیچ کدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتر بدهی های شرکت هپکو در اولویت ویژه قرار می گیرد

تهاتر بدهی های شرکت هپکو در اولویت ویژه قرار می گیرد