مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-08فرهنگي

معرفی فیلم های روز ششم جشنواره فجر مشهد


اکران های هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد امروز، 20 بهمن ماه، با فیلم های «تی تی»، «شیشلیک»، «روشن» و «گیج گاه» ادامه می یابد.

- ایسنا/خراسان رضوی اکران های هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد امروز، 20 بهمن ماه، با فیلم های تی تی ، شیشلیک ، روشن و گیج گاه ادامه می یابد.

با گذشت پنج روز از هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، امروز فیلم های تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده، شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان، گیج گاه به کارگردانی عادل تبریزی و روشن به کارگردانی روح الله حجازی به اکران درمی آید که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد: تی تی ؛ تی تی پس از حضور در چند جشنواره خارجی، این بار در جشنواره فیلم فجر حاضر است.

کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم را آیدا پناهنده برعهده دارد که پس از ساخت فیلم های اسرافیل و ناهید ، سومین اثر سینمایی بلند او به شمار می آید.

درام تخیلی تی تی ، داستان یک فیزیکدان جوان را روایت می کند که در حال تهیه پایان نامه اش با موضوع سیاه چاله ها و پایان جهان است.

در این فیلم چهره های شاخصی همچون، هوتن شکیبا، الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر به همراه بازیگران جوان دیگری ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه این فیلم آمده است: ابراهیم، استاد فیزیک دانشگاه در آستانه مرگ با زنی روستایی آشنا می شود به طوری که زندگی و مرگ ابراهیم را از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فیلم های روز ششم جشنواره فجر مشهد

معرفی فیلم های روز ششم جشنواره فجر مشهد