مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-08اقتصادي

تهاتر به داد هپکو می رسد/خداحافظی با محدودیت های شکننده و خردکننده


سازوکار مناسبی برای حل مشکلات باقیمانده شرکت هپکو اتخاذ شده است و با اجرایی شدن آن این واحد تولیدی و صنعتی از بن بست خارج می شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: سازوکار مناسبی برای حل مشکلات باقیمانده شرکت هپکو اتخاذ شده است و با اجرایی شدن آن این واحد تولیدی و صنعتی از بن بست خارج می شود.

سیدعلی آقازاده در گفت وگو با ایسنا، به تشریح جلسه بررسی مشکلات شرکت هپکوی اراک با حضور مقامات وزارتی و تصمیم گیران ملی پرداخت و اظهار کرد: جلسه شب گذشته(یکشنبه 19 بهمن) با حضور تصمیم گیران در سطح ملی به ریاست وزیر اقتصاد و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل و در این جلسه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، نمایندگان اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، مدیران بانک های تجارت و ملی و بانک مرکزی و معاونین وزیر اقتصاد حضور داشتند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه حدود 80 درصد مشکلاتی که مانع از رونق تولید در شرکت هپکو شده بود طی دو سال گذشته برطرف شده است، اظهار کرد: دو سال پیش مالکیت شرکت هپکو در هاله ای از ابهام بود و اصلا اطلاع دقیقی از روند تولید این واحد تولیدی و صنعتی در دست نبود، اما با پیگیری های صورت گرفته طی دو سال اخیر خوشبختانه این شرکت صاحب دارد و دارای برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتر به داد هپکو می رسد/خداحافظی با محدودیت های شکننده و خردکننده

تهاتر به داد هپکو می رسد/خداحافظی با محدودیت های شکننده و خردکننده