مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-08اجتماعي

80 درصد معضلات زیست محیطی ناشی از نبود آگاهی و آموزش است


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: 80 درصد معضلات زیست محیطی و عدم حفاظت از محیط زیست ناشی از نبود آگاهی و آموزش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ژیلا مهدی آقایی صبح دوشنبه در دیدار با استاندار اردبیل با اشاره به لزوم آگاهی و آموزش به مردم و مسئولین در خصوص حفاظت از محیط زیست اظهار کرد: متأسفانه طبق بررسی های انجام شده مشخص شده که 80 درصد معضلات زیست محیطی و عدم حفاظت از محیط زیست ناشی از نبود آگاهی و آموزش است.

وی با تاکید بر ارائه آموزش گسترده حفظ محیط زیست به تمام آحاد جامعه افزود: متأسفانه چنین برداشت شده است که آموزش مختص مردم بوده و مسئولین نیازی به آموزش در حوزه حفاظت از محیط زیست ندارند این در حالی است که تخریب محیط زیست بعضاً به خاطر عدم آگاهی مسئولین اتفاق می افتد.

مهدی آقایی افزود: قطعاً ارائه آموزش های زیست محیطی از کودکی می تواند نتایج خوبی را در رفتارهای بزرگسالان آینده در جامعه نشان دهند و در همین راستا خانواده و آموزش و پرورش باید با احساس مسئولیت جدی وارد عمل شوند.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به نقش سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه حفاظت محیط زیست اشاره کرد و گفت: اگر آموزش ها را مردمی کنیم و خود مردم را دخیل در حفظ و حراست از منابع خدادادی کنیم در آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد معضلات زیست محیطی ناشی از نبود آگاهی و آموزش است

80 درصد معضلات زیست محیطی ناشی از نبود آگاهی و آموزش است