مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 21:402021-02-07سياسي

امام جمعه یزد: سگ گردانی یک توطئه بزرگ خانمان سوز است


ناصری با اشاره به اینکه متأسفانه اقداماتی مانند نگهداری از حیوانات جایگزین فرزندآوری شده است، افزود: سگ گردانی یک توطئه بزرگ خانمان سوز است که اکنون کسی متوجه آسیب آن نیست اما در چند سال آینده شاهد خواهیم بود که این رویه، - چطور رشد عادی جمعیت را در کشور ما متوقف می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه کاهش جمعیت توطئه خطرناک از سوی دشمن است گفت: برخی خانواده ها حیوانات خانوادگی را جایگزین فرزندآوری کرده اند.

محمدرضا ناصری در مراسم معارفه معاون بانوان جبهه فرهنگی انقلاب استان یزد اظهار داشت: جبهه فرهنگی انقلاب یک عنوان و تشکل است و چنین تشکلی باید حرکت بزرگ فرهنگی و الهی بر اساس آنچه که فطرت انسان است، را دنبال کند.

وی با اشاره به سیر زندگی انسان در مسیر رسیدن به کمال الهی بیان کرد: هدف زندگی انسان باید مشخص باشد تا سبک زندگی نیز مشخص شود و وظیفه داریم به فرموده قرآن، هم خود و هم خانواده و نزدیکان را در مسیر رشد قرار داده و از آتش دوزخ دور کنیم.

ناصری تأکید کرد: انقلاب اسلامی نیز با هدف نجات مردم از طاغوت و خلاصی از ظلم و ستم شکل گرفت و اصل و اساس انقلاب بر این پایه استوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: سگ گردانی یک توطئه بزرگ خانمان سوز است

امام جمعه یزد: سگ گردانی یک توطئه بزرگ خانمان سوز است