مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 16:552021-02-07سياسي

به مناسبت دهه فجر 20 پروژه فضای آموزشی افتتاح شد


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: هم زمان با ایام الله دهه فجر 20 پروژه شامل 74 کلاس درس در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دولت لطفی عصر یکشنبه در آیین افتتاح مدرسه شهید یوسف اصلانی در اردبیل با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه کمبود فضای آموزشی در یکی از شهرک های پر جمعیت اردبیل رفع خواهد شد اظهار کرد: با تلاش مجموعه اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل این پروژه همچون پروژه های دیگر به صورت کاملاً استاندارد احداث و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از تعداد 20 پروژه قابل افتتاح پنج پروژه در شهرستان اردبیل قرار دارد افزود: این پنج پروژه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان احداث شده و شامل 36 کلاس درس است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل به مشخصات مدرسه مدرسه شهید یوسف اصلانی اشاره کرد و گفت: برای احداث این مدرسه در شهرک سبلان اردبیل در زیربنای 2 هزار و 500 متر مربع و شامل 12 کلاس درس بیش از هفت میلیارد و 500 میلیون تومان از محل تخریب و بازسازی هزینه شده است.

74 کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه شد لطفی با اشاره به پروژه های فضای آموزشی قابل بهره برداری در ایام دهه فجر امسال، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام یافته به مناسبت دهه فجر 20 پروژه شامل 74 کلاس د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت دهه فجر 20 پروژه فضای آموزشی افتتاح شد

به مناسبت دهه فجر 20 پروژه فضای آموزشی افتتاح شد