مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 16:302021-02-07سياسي

لزوم ایجاد ایالت های اقتصادی در کشور


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: برای بهبود اقتصاد باید ایالت های اقتصادی در کشور ایجاد شود.

- محسن رضایی شامگاه امروز (19 بهمن ماه) در جمع مردم زنجان گفت: امروز در دهه فجر باید ببینیم چه مقدار از راه انقلاب را پیموده ایم و در آینده باید چه کاری انجام دهیم.

وی با اشاره به سابقه حضور خارجی ها در ایران، اظهار کرد: بیش از 200 سال از زمان ورود اروپایی ها به ایران می گذرد، سالیانی که فشارهای بسیاری به کشور وارد شده است.

هر زمان که ایران مستعمره بوده، نیروهای خارجی یا به دنبال جدا کردن بخشی از کشور بوده و یا با سلطنت و استبداد داخلی، مانع پیشرفت ایران می شدند.

این مسئول ادامه داد: در همه ادواری که کشورهای دیگر بر ایران حکومت می کردند، نه تنها علم، فناوری و یا صنعتی وارد و کمکی به باقی مانده کشور نشد، بلکه آنان با همکاری حکومت، مانع پیشرفت ایران نیز شدند.

رضایی تصریح کرد: در همه این ادوار، مردم وقتی دیدند از سلطنت اروپا و یا هر کشور دیگری نتیجه ای حاصل نمی شود، کودتا کردند، در مشروطه قیام کردند، در ملی شدن نفت قیام کردند، در 15 خرداد قیام کردند، اما همه این قیام ها سرکوب شد.

اگر همه این قیام ها موفق شده بود، در کشور سال ها جلوتر از موقعیت کنونی بودیم اما در نهایت ملت ایران قیامی کرد و در نتیجه آن، 42 سال است که در مقابل استبداد ایستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد ایالت های اقتصادی در کشور

لزوم ایجاد ایالت های اقتصادی در کشور