مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-07اقتصادي

آزمایش سوخت 100 درصد پایدار برای جت توسط رولزرویس


Royce) برای رسیدن به هدف خود یعنی صفر کردن انتشار گاز کربن دی اکسید تا سال 2050 شروع به آزمایش سوخت های هوانوردی 100 درصد پایدار را در جت های کوچک تجاری کرده است.

- شرکت رولزرویس(Rolls-Royce) برای رسیدن به هدف خود یعنی صفر کردن انتشار گاز کربن دی اکسید تا سال 2050 شروع به آزمایش سوخت های هوانوردی 100 درصد پایدار را در جت های کوچک تجاری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیواطلس، در این آزمایش ها از موتور Pearl 700 جت تجاری در داهلویتس آلمان استفاده شد، جایی که خانواده ی BR700 موتورهای توربوفن رولز رویس ساخته می شوند.

آزمایش های قبلی بر روی موتور بزرگ تر Trent 1000 در دربی انگلستان انجام شد.

سوخت هوانوردی پایدار نامی است که صنعت هوافضا ترجیح می دهد به جای زیست سوخت از آن استفاده کنند، زیرا برخی زیست سوخت ها قدیمی هستند مانند روغن پالم و به محیط زیست آسیب زیادی می زنند.

در مقابل سوخت های هوانوردی پایدار از منابع پایداری استفاده می کنند به عنوان مثال پسماندهای جامد شهری، پسماندهای سلولزی از صنایع جنگل داری، روغن های خوراکی مصرف شده و محصولات کشت شده برای تولید انرژی مانند جاتروفا، جلبک و برگ بیدی و همچنین سوخت های غیر زیستی مثل گازهای باقی مانده حاصل از کار با فولاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش سوخت 100 درصد پایدار برای جت توسط رولزرویس

آزمایش سوخت 100 درصد پایدار برای جت توسط رولزرویس