مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-07اجتماعي

تالاب الله آباد به آب پایدار خواهد رسید


معاون فنی اداره کل محیط زیست استان قزوین گفت: رویکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین تامین آب پایدار برای تالاب الله آباد است، در همین راستا تامین نیاز آبی تالاب از پساب ها یا فاضلاب های تصفیه شده در قالب بحث استانداردهای زیست محیطی در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عبدالحسین مظفری، معاون فنی اداره کل محیط زیست استان قزوین در مورد اقدامات سازمان محیط زیست برای ادامه حیات تالاب الله آباد آبیک اظهار داشت: رویکرد اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، تامین آب پایدار برای تالاب الله آباد  است، با هماهنگی دستگاه های اجرایی استان به ویژه شرکت امور آب منطقه ای، اداره کل منابع طبیعی و حوزه  استانداری پیگیر اجرای این موضوع هستیم.

وی افزود: در همین راستا پیگیری های لازم از طریق سازمان حفاظت محیط زیست  نیز در حال انجام است تا بتوانیم در راستای تامین اعتبارات مورد نیاز آب پایدار، اقدامات لازم را انجام دهیم.

مظفری با بیان این که مطالعات نیاز آبی انجا انجام شده و  سه رویکرد ارایه شده است، گفت:  یکی از رویکردها، تامین نیاز آبی تالاب از پساب ها یا فاضلاب های تصفیه شده است که در همین راستا  شرکت سهامی آب منطقه ای استان مطالعاتی را در حال انجام دارد تا این موضوع اجرایی شود،  این رویکرد در قالب بحث استاندارده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب الله آباد به آب پایدار خواهد رسید

تالاب الله آباد به آب پایدار خواهد رسید