مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-07اقتصادي

تعاونی های روستایی زمینه اشتغال پایدار را فراهم می کنند


تعاونی های روستایی و تقویت آنها عاملی است تا ظرفیت های تولیدی در روستاها بالفعل و زمینه اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر فراهم شود.

- اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: تعاونی های روستایی و تقویت آنها عاملی است تا ظرفیت های تولیدی در روستاها بالفعل و زمینه اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد شیبک بعد از ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی شهرستان اشتهارد که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تلاش و پشتکار تولیدکنندگان عرصه کشاورزی و دامداری باعث شده است تا بتوانیم امنیت غذایی را برای کشور ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی بیان کرد: اهمیت کشاورزی در این است که اگر به این بخش باور داشته باشیم و انتقال یافته های جدید در کشاورزی را جدی بگیریم می توانیم موجبات افزایش بهره وری و بالا بردن سطح کیفی و کمی محصولات را فراهم کنیم.

تولید بیش از 50 هزار تن محصولات کشاورزی و دامداری در اشتهارد فرماندار اشتهارد گفت: اشتهارد با تولید بیش از 50 هزار تن محصولات کشاورزی، دامداری و طیور جزو نخستین شهرستان های استان البرز محسوب می شود.

وی با اشاره به تقویت تعاونی های روستایی در زمینه کشاورزی و عرضه محصولات تولیدی گفت: تعاونی های روستایی و تقویت آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های روستایی زمینه اشتغال پایدار را فراهم می کنند

تعاونی های روستایی زمینه اشتغال پایدار را فراهم می کنند