مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-07سياسي

توسعه انسانی با نقش مادری در جامعه اتفاق می افتد


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: توسعه انسانی هر جامعه با شکل گیری نقش مادری در آن جامعه اتفاق می افتد.

- فریبا محمدلو در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در جهاددانشگاهی استان به مناسبت هفته زن و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در طول تاریخ و هر نقطه از جهان هر جا زنان ورود پیدا کرده اند نقش تاثیر گذاری از خود بجا گذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ گاهی در چشم پوشی از توانمندی زنان ضرر کرده است، خاطر نشان کرد: تربیت و پرورش نسل سالم و خلاق با وجود زنان توانمند بوجود می آید چرا که توسعه هر جامعه با نقش مادری اتفاق می افتد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ادامه داد: تاب آوری و تحمل در جامعه ما نسبت به گذاشته پایین آمده است به طوری که این موضوع نشان می دهد که ما از الگوی واقعی خود فاصله گرفته ایم.

به گفته محمد لو زنان ما الگویی مانند حضرت زهرا دارند و این موضوع نشان می دهد از ابتدای اسلام حضور زن همیشه در جامعه اهمیت بسیاری داشته و مقام آنها ارج نهاده شده است تا زنانی مانند حضرت زهرا و زینب کبری (س) در آن عصر تربیت شده است.

وی یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت های فاحشی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش، فرهنگ، سیاست، اقتصاد و مهم تر از همه علم را می بینیم که زنان نیز به عنوان نیمی از جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه انسانی با نقش مادری در جامعه اتفاق می افتد

توسعه انسانی با نقش مادری در جامعه اتفاق می افتد