مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-07پزشكي

مرکز دیالیز چادگان افتتاح شد


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان گفت: بخش دیالیز بیماران کلیوی شهر چادگان با کمک ویژه خیران در زمینی به مساحت 600 مترمربع احداث شد و به بهره برداری رسید.

- غلامعلی حاجی عرب، امروز (یکشنبه- 19 بهمن ماه) در مراسم بهره برداری و افتتاح بخش دیالیز بیماران کلیوی شهر چادگان، اظهار کرد: برای تأمین و احداث تجهیزات مورد نیاز این مرکز 5 میلیارد تومان هزینه شده است و این مرکز با دریافت مجوز از دانشگاه علوم پزشکی، با 12 تخت آمادگی ارائه خدمات به بیماران کلیوی تحت پوشش و دیگر مراجعه کنندگان را دارد.

وی با بیان اینکه تمام تجهیزات جانبی مرکز دیالیز مطابق با استانداردهای پزشکی است که در مرحله اول 4 تخت آن فعال است، افزود: با افتتاح این مرکز در بهمن ماه 99، 12 بیمار دیالیزی شهر چادگان تحت پوشش و درمان قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان با اشاره به شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان دیالیز در آبان ماه 1396 ادامه داد: با افتتاح این مرکز 4 نفر پرستار که آموزش های تخصصی لازم را فرا گرفته اند، مشغول به کار خواهند شد و برای 5 نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

زیرساخت های بهداشتی و پزشکی در چادگان تقویت می شود همچنین فرماندار چادگان در این آیین، گفت: در طبقه اول ساختمان جدید خدمات دیالیز ارائه و طبقه دوم نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز دیالیز چادگان افتتاح شد

مرکز دیالیز چادگان افتتاح شد