مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-07اقتصادي

سهم 54 درصدی بانوان در مدیریت و سرمایه گذاری تأسیسات گردشگری استان مرکزی


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از فعالیت 54 درصد بانوان به عنوان مدیر تاسیسات گردشگری استان مرکزی خبر داد.

- مصطفی مرزبان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به استفاده از توانمندی مدیران زن در حوزه گردشگری و صنایع دستی، اظهار کرد: در صورت نادیده گرفتن فعالیت بانوان به عنوان 54 درصد فرصت تولید ثروت، طبیعی است که شاهد توسعه کشور نیز نخواهیم بود.

وی به فعالیت تعداد قابل توجهی از بانوان استان در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: معتقدیم باید ظرفیت بانوان به منظور توسعه گردشگری استان مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی ادامه داد: نگاه ویژه ای به توانمندی زنان برای فعالیت در مدیریت حوزه گردشگری می تواند بسترسازی و کمک به تحقق نقش و جایگاه بانوان سرمایه گذار در توسعه و اشتغال زایی کشور و برنامه ریزی و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور توسعه گردشگری در استان و در کشور باشد.

مرزبان بیان کرد: مدیریت 13 بانو در اقامتگاه های بومگردی، 19 بانو به عنوان سرمایه گذار در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی فعالیت می کنند و 4 هزار و 714 هنرمند صنایع دستی در کل 54 درصد شاغلان در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان را زنان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 54 درصدی بانوان در مدیریت و سرمایه گذاری تأسیسات گردشگری استان مرکزی

سهم 54 درصدی بانوان در مدیریت و سرمایه گذاری تأسیسات گردشگری استان مرکزی