مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-07اقتصادي

مدیریت 13 اقامتگاه بومگردی استان مرکزی در اختیار بانوان است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: 54 درصد شاغلان در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان را زنان تشکیل می دهند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: 54 درصد شاغلان در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان را زنان تشکیل می دهند.

مصطفی مرزبان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به استفاده از توانمندی مدیران زن در حوزه گردشگری و صنایع دستی، افزود: در صورت نادیده گرفتن سهم 54 درصدی بانوان از تولید ثروت، طبیعی است که شاهد توسعه کشور نیز نخواهیم بود.

وی به فعالیت تعداد قابل توجهی از بانوان استان در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: معتقدیم باید ظرفیت بانوان به منظور توسعه گردشگری استان مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی با تاکید بر نگاه ویژه به توانمندی زنان برای فعالیت در مدیریت حوزه گردشگری گفت: با این دیدگاه می توان بسترسازی و کمک به تحقق نقش و جایگاه بانوان سرمایه گذار در توسعه و اشتغالزایی کشور و برنامه ریزی و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور توسعه گردشگری در استان و کشور را رقم زد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مدیریت 13 اقامتگاه بومگردی در استان مرکزی در اختیار بانوان است، گفت: 19 بانو نیز به عنوان سرمایه گذار در حوزه دفاتر خدمات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت 13 اقامتگاه بومگردی استان مرکزی در اختیار بانوان است

مدیریت 13 اقامتگاه بومگردی استان مرکزی در اختیار بانوان است