مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-07سياسي

اصل غافلگیری از مهمترین عوامل پیروزی در عملیات والفجر 8 بود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اصل غافلگیری را از مهمترین عوامل پیروزی در عملیات والفجر 8 عنوان کرد و گفت: حفاظت گفتار در این اصل نقش اساسی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز یک شنبه در آیین گرامیداشت عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه در جمع کارکنان سپاه هشترود اظهار داشت: در این عملیات نیروها به خوبی توجیه شده بودند و جمیع این عوامل در رسیدن به پیروزی نقش ایفا کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح ریزی و اجرای این عملیات کاری بسیار گسترده و دشوار بود، بیان کرد: متفکرهای نظامی دنیا عبور از رودخانه وحشی اروند را غیرممکن می دانستند ولی رزمندگان با توکل به خدا و روحیه معنوی توانستند این کار غیرممکن را انجام دهند.

وی اظهار داشت: عملیات والفجر 8 از اهداف سیاسی – نظامی ویژه ای برخوردار بود و یگان های نیروی زمینی سپاه با پشتیبانی آتش طرح ریزی شده، تهاجم خود در محورهای مورد نظر را در بیستم بهمن آغاز و به شکستن خط دشمن مبادرت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: مجموعه سپاه به دلیل نقش، جایگاه و رسالت خطیر و مهمی که در پاسداری از دستاوردهای انقلاب دارد، همواره مورد توجه و هجوم دشمنان انقلاب بوده و هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل غافلگیری از مهمترین عوامل پیروزی در عملیات والفجر 8 بود

اصل غافلگیری از مهمترین عوامل پیروزی در عملیات والفجر 8 بود