مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-07ورزشي

مرکز فرهنگی و ورزشی ویژه ناشنوایان در شهر کرمان ساخته می شود


مدیرعامل بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان گفت: با تصویب شورای شهر کرمان، مرکز فرهنگی و ورزشی با همکاری شهرداری کرمان و هیأت ورزش های ناشنوایان استان در شهر کرمان ساخته خواهد شد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان گفت: با تصویب شورای شهر کرمان، مرکز فرهنگی و ورزشی با همکاری شهرداری کرمان و هیأت ورزش های ناشنوایان استان در شهر کرمان ساخته خواهد شد.

علی زاده کافی اظهار کرد: مرکز فرهنگی و ورزشی با همکاری شهرداری کرمان و هیأت ورزش های ناشنوایان استان در شهر کرمان ساخته می شود.

وی با بیان اینکه این موضوع در صحن علنی شورای شهر کرمان مطرح و با هدف ایجاد بناهای عام المنفعه، مورد تصویب قرار گرفت، گفت: به منظور ساخت این مرکز فرهنگی و ورزشی، قطعه زمینی به مساحت 853 مترمربع پیش بینی و جانمایی شده است.

زاده کافی افزود: شهرداری، علاوه بر واگذاری زمین، در پرداخت هزینه صدور پروانه ساختمانی نیز برای ساخت این مرکز مشارکت خواهد کرد.

مدیرعامل بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان ادامه داد: این مرکز در کوچه شماره 76 خیابان میرزا آقاخان ساخته خواهد شد.

زاده کافی بیان کرد: با حفظ مالکیت شهرداری بر زمین و با رعایت ضوابط و مقررات مربوط، پروانه ساختمانی به صورت مشترک به نام بنیاد خیریه بناهای ماندگار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فرهنگی و ورزشی ویژه ناشنوایان در شهر کرمان ساخته می شود

مرکز فرهنگی و ورزشی ویژه ناشنوایان در شهر کرمان ساخته می شود