مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-07سياسي

باید به جای یقه گیری از افراد، ساختارها را اصلاح کنیم


رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: امروز باید به جای یقه گیری از افراد در جهت اصلاح ساختارها تلاش کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: امروز باید به جای یقه گیری از افراد در جهت اصلاح ساختارها تلاش کنیم.

سید محسن بنی هاشمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مردم ایران برای حفظ قرآن و اسلام و مبارزه با ظلم و ظالم انقلاب کردند و در 22 بهمن 57 اولین مرحله از انقلاب خود را به ثمر رساندند.

مهم ترین وظیفه انقلاب حفظ قرآن، اسلام و مردم بوده و هست.

وی با بیان اینکه انقلاب یک مرحله ندارد و مرحله به مرحله است، عنوان کرد: ما تا کنون چند مرحله از انقلاب را گذارنده ایم و برای رسیدن به مقصد، مراحل دیگری را در پیش رو داریم.

ما چون تجربه حکومت داری بر مبنای اسلام شیعی را نداشتیم، نتوانستیم سیستمی را طراحی کنیم که بتوانیم بدون هیچ گونه نقصی عدالت و پیشرفت را برای تمام آحاد جامعه فراهم کنیم و بنابراین اعتماد بخشی از مردم را از دست دادیم.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: در حال حاضر ما باید به جای اینکه یقه افراد را بگیریم و در محکومیت آنها بکوشیم، در جهت اصلاح ساختارها کوشش کنیم و دست از یقه کسانی که برای این مردم و این انقلاب زحمت کشیده اند و یا زحمت می کشند، برداریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به جای یقه گیری از افراد، ساختارها را اصلاح کنیم

باید به جای یقه گیری از افراد، ساختارها را اصلاح کنیم