مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-07سياسي

ساخت دو میلیون خانه توسط کمیته امداد بخشی از وظایف حاکمیتی نظام درباره محرومان است


کمیته امداد تا کنون حدود 2 میلیون واحد مسکونی ساخته است که این موضوع بخشی از وظایف حاکمیت در قبال محرومین و خانوارهای تحت پوشش این کمیته محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 19 بهمن) و در جریان بررسی جزییات طرح جهش تولید و عرضه مسکن اظهار داشت: طبق اصل 31 قانون اساسی داشتن مسکن متناسب مورد نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است و دولت موظف به رعایت این موضوع است که زمینه اجرای این اصل را برای نیازمندان و کارگران فراهم کند.

وی افزود: مسؤولیت ساخت مسکن برای مستضعفین و افراد تحت پوشش کمیته امداد بر عهده این کمیته است و به خوبی هم این کار را انجام داده است.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: ساختمان ها و خانه های متعددی برای محرومین از سوی کمیته امداد ساخته می شود و تا کنون یک میلیون و 960 هزار واحد مسکونی توسط این کمیته ساخته شده است.

پژمان فر گفت: تأمین اجتماعی تا کنون به وظایفش در مورد تولید و ساخت مسکن محرومین عمل نکرده است ولی وظیفه حاکمیتی ایجاب می کند این کار را انجحام دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس افزود: امروز ارزان ترین و باکیفیت ترین مسکن توسط کسانی که مسکن سازی می کنند مربوط به کمیته امداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دو میلیون خانه توسط کمیته امداد بخشی از وظایف حاکمیتی نظام درباره محرومان است

ساخت دو میلیون خانه توسط کمیته امداد بخشی از وظایف حاکمیتی نظام درباره محرومان است