مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:152021-02-07سياسي

ایجاد خط سبز گمرکی برای جلوگیری از معطلی کامیون های حامل سیب در گمرکات کشور


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: ایجاد خط سبز گمرکی برای جلوگیری از معطلی کامیون های حامل سیب در گمرکات کشور از جمله درخواست های استاندار آذربایجان غربی از رییس جمهوری بود که این امر محقق و در حال حاضر اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از استانداری آذربایجان غربی، نادر صادقی با اشاره به ارسال نامه ای توسط استاندار در خصوص مشکل سیب به رییس جمهوری، اظهار داشت: طبق دستور دکتر روحانی که در پاسخ به این نامه بود، مسیر سبز صادرات سیب در گمرکات کشور راه اندازی شده است.

وی افزود: ایجاد خط سبز گمرکی برای جلوگیری از معطلی کامیون های حامل سیب در گمرکات کشور از جمله درخواست های استاندار آذربایجان غربی از رییس جمهوری بود که این امر محقق و در حال حاضر این امر اجرایی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربب اضافه کرد: این خط سبز در گمرکاتی که صادرات سیب  در آنها جریان دارد، راه اندازی شده و می تواند در افزایش سرعت و حجم صادرات بسیار موثر باشد.

صادقی ادامه داد: معافیت صادرات سیب درختی در سال جاری، رفع تعلیق کارت های بازرگانی صادرکنندگان سیب، موافقت با تهاتر صادرات سیب با میوه های گرمسیری نظیر موز، تجدید نظر در ارزش گذاری و درجه بندی سیب از دیگر بخش های نامه استاندار آذربایجان غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خط سبز گمرکی برای جلوگیری از معطلی کامیون های حامل سیب در گمرکات کشور

ایجاد خط سبز گمرکی برای جلوگیری از معطلی کامیون های حامل سیب در گمرکات کشور