مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 05:002021-02-07اقتصادي

رای پرونده متهمان پیش فروش خودرو در گلستان صادر شد


رییس کل دادگستری گلستان از صدور پرونده متهمان پیش فروش خودرو در گلستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان، هادی هاشیمان اظهارکرد: رأی پرونده موسوم به پیش فروش خودرو با 6 متهم پس از سه جلسه رسیدگی به ریاست قاضی مزیدی، صادر شد.

وی گفت: دادگاه متهم ردیف اول این پرونده علی اکبر طاهری را به تحمل سه سال حبس، رد مال به شکات به میزان چهار میلیارد و 232 میلیون تومان و همچنین پرداخت جزای نقدی دو برابر این مبلغ در حق دولت محکوم کرد.

هاشمیان ادامه داد: قاضی چهار متهم دیگر این پرونده را به تحمل 6 ماه حبس و پرداخت جزای نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

وی گفت: برای ششمین متهم این پرونده هم به علت این که در تحقق جرم مساعدتی نداشته است مستند به اصل 37 قانون اساسی، رأی برائت صادر شد.

هاشمیان ادامه داد: این رأی با عنایت به بند ر ماده 36 قانون مجازات اسلامی مصوب 92 و بندهای 3 و 10 استجازه از رهبر معظم انقلاب بوده و مواد 28 و 33 آیین نامه اجرایی آن، قطعی و غیرقابل تجدیدنظر است.

رییس کل دادگستری گلستان بیان کرد: رأی به همه 66 شاکی پرونده ابلاغ شده و مسئول اجرای این حکم برای رد مال به شاکیان، دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای پرونده متهمان پیش فروش خودرو در گلستان صادر شد

رای پرونده متهمان پیش فروش خودرو در گلستان صادر شد