مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 04:402021-02-07فرهنگي

ارسال بیش از 650 اثر به ششمین جشنواره استانی ابوذر


رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام و دبیر ششمین جشنواره استانی ابوذر از ارسال بیش از 650 اثر در قالب های مختلف به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام و دبیر ششمین جشنواره استانی ابوذر از ارسال بیش از 650 اثر در قالب های مختلف به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

محمد علینظری با اعلام این خبر، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: داوری آثار ارسالی خاتمه یافته و 50 اثر در قالب های مختلف تیتر، صفحه آرایی، خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی، فیلم کوتاه، عکس و پوستر برگزیده شدند.

وی در خصوص محورهای این جشنواره تصریح کرد: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، موضوعات اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد، فرزند آوری و خودکشی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید آفرینی و نشاط اجتماعی، روایت اربعین در سال های گذشته، موضوع آزاد ( ظرفیت های فراموش شده استان ) از جمله محورهای این جشنواره است.

دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر استان گفت: همچنین در بخش ویژه برای پژمان نیز به مناسبت درگذشت خبرنگار فقید رسانه پژمان مهدوی فر سعی داریم تا با گرامیداشت یاد و خاطره وی از خانواده اش تجلیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 650 اثر به ششمین جشنواره استانی ابوذر

ارسال بیش از 650 اثر به ششمین جشنواره استانی ابوذر