مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 16:102021-02-06سياسي

انتصاب فرماندار شاهرود به زودی تعیین تکلیف می شود


به زودی انتصاب فرماندار شهرستان شاهرود تعیین تکلیف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در آیین افتتاح هم زمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود در ایام الله دهه فجر اظهار کرد: شهرستان شاهرود، همچنان که از نامش پیداست، شهرستان ویژه استان و موردتوجه دولت است و تشکیلات شهرستان نیز به همین واسطه ارتقا پیدا کرد.

وی با بیان اینکه شاهرود به دلیل تنوع اقلیمی خاص خود به عنوان قاره کوچک محسوب می شود، افزود: شاهرود دارای ظرفیت های کامل توسعه بوده و به خاطر تنوع اقلیمی، موقعیت بسیار ممتازی را بین شهرستان های استان دارد.

استاندار سمنان ادمه داد: وجود مناطق سردسیر و کوهستانی در شمال شاهرود و هوای معتدل در مرکز و وجود نخلستان و اقلیم کویری در جنوب این شهرستان سبب شده تا شهرستان شاهرود موردتوجه و عنایت خاص گردشگران باشد.

آشناگر با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی شهرستان شاهرود و میزبانی بیش از 20 میلیون زائر امام رضا (ع)، فرصت مناسبی برای ثروت آفرینی در این شهرستان است، تصریح کرد: متناسب با موقعیت ها و ظرفیت های مختلف شهرستان های استان، با موانع و چالش هایی نیز مواجه می باشیم که مانعی در مسیر رشد و توسعه به شمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب فرماندار شاهرود به زودی تعیین تکلیف می شود

انتصاب فرماندار شاهرود به زودی تعیین تکلیف می شود