مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 15:502021-02-06اقتصادي

وزیر نفت: 2 میلیارد دلار در کرمانشاه سرمایه گذاری می کنیم


وزیر نفت از سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری این وزراتخانه در صنایع پتروشیمی و میدانهای گازی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ بیژن نامدار زنگنه در جلسه امروز (18 بهمن) اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری راه اندازی پتروشیمی چهارم استان کرمانشاه در شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با راه اندازی این پتروشیمی، استان کرمانشاه سومین قطب پتروشیمی کشور می شود.

وزیر نفت در تشریح برنامه ها و طرح های دیگر وزارت نفت در استان کرمانشاه، از سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری در این استان خبر داد و افزود: کارهای این سرمایه گذاری با همکاری استانداری کرمانشاه در حال انجام است و مشاور طرح در حال بررسی کارهای آن است.

وی افزود: میدانهای گازی در شهرستانهای گیلانغرب و سرپل ذهاب وجود دارد که تصمیم گرفتیم در این سرمایه گذاری یک پالایشگاه گازی در گیلانغرب جهت شیرین سازی این گازها بزنیم و همچنین تصمیم داریم در محدوده این شهرستانها در نزدیکی مسیر راه آهن هم یک پتروشیمی بزنیم که 450 تا 500 هزار تن خوراک از هم اکنون برای آن مهیا است و برنامه داریم محصولاتی مانند پروپیلن و اتیلن در آن تولید کنیم.

وی از بیکاری به عنوان یکی از مشکلات اصلی استان کرمانشاه یاد کرد وافزود: در همین راستا برنامه داریم برای بکارگیری نیروهای متخصص دراین پروژه ها واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت: 2 میلیارد دلار در کرمانشاه سرمایه گذاری می کنیم

وزیر نفت: 2 میلیارد دلار در کرمانشاه سرمایه گذاری می کنیم