مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 بهمن 1399 ساعت 13:402021-02-06سياسي

اعطای برگه آزادی به مادران دربند کرمانی در گلزار شهدای کرمان


برگه آزادی به تعدادی از مادرانی که به جرائم غیرعمد دربند زندان هستند با عنوان پویش «مادر به خانه برمی گردد» در محل گلزار شهدای کرمان اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان امروز در آیین آزادی مادران زندانی در کرمان در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک ماهیت دارد و از ویژگی های مهم آن استکبارستیزی و استبداد زدایی، آزادی بخشی و استقلال طلبی است، اظهار داشت: نور امید را انقلاب اسلامی در دل مظلومان جهان روشن کرد.

وی افزود: همه فشارها از تحریم ها ظالمانه و توطئه ها و اقدامات ظالمانه را به کار گرفتند اما این ملت و این کشور همچنان با عهد و پیمانی که با شهدا و امام شهدا بستند مسیرشان را ادامه می دهند و از آن مواظبت می کند و دستاوردهای بسیار عظیمی هم به دست آوردند.

رییس کل دادگستری کرمان ادامه داد: بعدی از ابعاد مکتب حاج قاسم سلیمانی کمک به افراد گرفتار در بند است، برخی از افرادی که در زندان هستند فقط به خاطر نداری و فقر در زندان هستند و خیران و کسانی هستند که تلاش می کنند برای رسیدگی به افراد زندانی که خدا به همه آنها خیر بدهد.

امیری مدیرکل زندان های استان کرمان اظهار داشت: در بحث مکتب حاج قاسم موضوع آزادی زندانیان را به همت سپاه استان دنبال می کنیم که در استان طی چند ماه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای برگه آزادی به مادران دربند کرمانی در گلزار شهدای کرمان

اعطای برگه آزادی به مادران دربند کرمانی در گلزار شهدای کرمان